عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



وبلاگم چطوره ؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 213
بازدید کل : 45717
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

ندای وظیفه: عملیات سیاه ۲ – Call Of Duty Black Ops 2 PC Game

|دانلود ندای وظیفه: عملیات سیاه ۲ – Call Of Duty Black Ops 2 برای کامپیوتر با لینک مستقیم|

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم شده بازی Call Of Duty Black Ops 2 با لینک مستقیم ##

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

ندای وظیفه: عملیات سیاه 2   Call Of Duty Black Ops 2

 

توضیحات بازی: لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.



:: موضوعات مرتبط: دانلود , بازی های کامپیوتری , ,
:: برچسب‌ها: خرید بازی Call Of Duty Black Ops 2, خرید بازی Call Of Duty Black Ops 2 برای pc, دانلود بازی Call Of Duty Black Ops 2, دانلود بازی Call Of Duty Black Ops 2 برای کامپیوتر با لینک مستقیم, دانلود بازی ندای وظیفه عملیات سیاه 2 Call Of Duty Black Ops 2, دانلود نسخه فشرده بازی Call Of Duty Black Ops 2 با حجم کم با لینک مستقیم, دانلود نسخه کم حجم بازی Call Of Duty Black Ops 2 با حجم کم, دانلود کرک راهنمای نصب رفع اشکال بازی Call Of Duty Black Ops 2, راهنمای نصب نقد و بررسی بازی cod black ops 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

ندای وظیفه: جنگ مدرن ۲ | Call Of Duty: Mw2 Pc Game

| دانلود بازی ندای وظیفه: جنگ مدرن ۲ | Call Of Duty: Mw2 با لینک مستقیم |

| نسخه کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

ندای وظیفه: جنگ مدرن 2 | Call Of Duty: Mw2

 

توضیحات بازی: اکثر جنگ ها و نبردهای عظیم در تاریخ، بیشتر بر سر اختلاف نظرها، قدرت طلبی و… بوده اند. جنگ هایی که ابتدا با ساده ترین سلاح ها مانند شمشیر و تیر و کمان شروع شد، حالا جای خود را به جنگ هایی سپرده اند که در آن دیگر خبری از نبردهای تن به تن نیست. جنگ هایی که در آن تیر و کمان و شمشیر جای خود را به انواع سلاح های پیشرفته دور برد داده اند. البته این نکته نیز قابل توجه است که با پیشرفت انسان در این زمینه تلفات و خرابی هایی که پس از جنگ به وجود می آمدند، بسیار بیشتر و دلخراش تر از گذشته شده بودند. همین مسئله باعث شده تا دیگر در دنیای مدرن هر حرفی موجب بر پا شدن جنگ نشود و زور و قدرت جای خود را به دیپلماسی بسپرد. اما در این میان، هستند کسانی که برای رسیدن به اهداف خود هنوز دست به عملیات های نظامی می زنند. همین مسائل باعث شده اند تا دیگر جنگ های مدرن امروزی بیشتر برای نابود کردن گروه های تروریستی شکل گیرند. همین عامل که به یکی از دغدغه های مهم دنیای امروز تبدیل شده، سوژه خوبی برای بسیاری از اشخاص، قدرت های مطرح دنیا و حتی شرکت های بازی سازی شده است.



:: موضوعات مرتبط: دانلود , بازی های کامپیوتری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی ندای وظیفه جنگ مدرن 2 2 call of duty modern warfare, دانلود رایگان پکیج سری کامل بازی call of duty ندای وظیفه جنگ مدرن با حجم کم, دانلود نسخه فشرده بازی 2 call of duty mw برای کامپیوتر با لینک مستقیم, دانلود کرک بلک باکس اسکیدرو بازی جدید 2 call of duty modern warfare برای pc, رفع اشکال کد تقلب راهنمای نصب کرک بازی 2 call of duty modern warfare ,
:: بازدید از این مطلب : 646
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان علافی | هرچی بخوای اینجا هست و آدرس allafi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com